Bli medlem

Det finns två typer av medlemskap för dig som vill ta del av Svenska Brasvärmeföreningens arbete och möjligheter att påverka så att fler hushåll får tillgång till den trivsel och säkerhet som en modern, miljöriktig och driftsäker brasvärme ger.

Medlem
Som medlem i Svenska Brasvärmeföreningen kan styrelsen anta varje företag som utvecklar, tillverkar och säljer sekundära eldstäder, skorstenar och tillbehör inom brasvärme samt är beredd att aktivt verka för branschens intressen.

Associerad medlem
Som associerad medlem kan styrelsen anta återförsäljare av dessa produkter. När kansliet erhållit medlemsansökan ska den godkännas formellt av Svenska Brasvärmeföreningens styrelse.

Fyll i dina kontaktuppgifter nedan om du vill ha mer information och bli uppringd om medlemskap i Svenska Brasvärmeföreningen.

Vill du har information om serviceavgifter och medlemsavgifter, kontakta kansliet på info@brasvarmeforeningen.se .

Välkommen in i värmen!