Svenska Brasvärmeföreningens personuppgiftspolicy

Svenska Brasvärmeföreningen värnar om personlig integritet och vill skydda personuppgifter på bästa sätt. Den nya Dataskyddsförordningen (GDPR) börjar gälla den 25 maj och ersätter personuppgiftslagen. Förordningen innebär en skärpning av hur personuppgifter får behandlas. Läs om hur vi behandlar personuppgifter i vår personuppgiftspolicy här. Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss på brasvarme@tebab.com.

Svenska Brasvärmeföreningens replik på artikel i Land

Här är Svenska Brasvärmeföreningens replik på Bengt Nikanders debattartikel i Land som publicerades i förra veckan: https://www.land.se/debatt/moderna-vedkaminer-hojer-civilberedskapen-och-minskar-utslappen/ Facebook Twitter LinkedIn

Nordpeis AS ny medlem Svenska Brasvärmeföreningen

Från och med 2019 hälsar vi Nordpeis AS välkommen som ny medlem i Svenska Brasvärmeföreningen. Nordpeis är ledande i Europa