Svenska Brasvärmeföreningens personuppgiftspolicy

Svenska Brasvärmeföreningen värnar om personlig integritet och vill skydda personuppgifter på bästa sätt. Den nya Dataskyddsförordningen (GDPR) börjar gälla den 25 maj och ersätter personuppgiftslagen. Förordningen innebär en skärpning av hur personuppgifter får behandlas. Läs om hur vi behandlar personuppgifter i vår personuppgiftspolicy här. Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss på brasvarme@tebab.com.

Artikel i Hallandsposten om de nya reglerna för braskaminer

Artikel i Hallandsposten publicerad 181202 om de nya reglerna för braskaminer: Läs hela artikeln här. Hans Wikström, talesperson för Svenska

Snabbare väg till arbetstillstånd för medlemmar i Teknikföretagen

Teknikföretagen är i dagsläget den enda arbetsgivarorganisationen som är certifierade hos Migrationsverket för att ansöka om arbetstillstånd på medlemsföretags vägnar.

Brasvärmeföreningen: Bra att problemen med föråldrad eldningsteknik uppmärksammas

Umeå Universitet lyfter i en uppmärksammad studie om åldrande, minne och demens att vedeldning kan vara en lika stor risk

Svenska Brasvärmeföreningens personuppgiftspolicy