Svenska Brasvärmeföreningens personuppgiftspolicy

Svenska Brasvärmeföreningen värnar om personlig integritet och vill skydda personuppgifter på bästa sätt. Den nya Dataskyddsförordningen (GDPR) börjar gälla den 25 maj och ersätter personuppgiftslagen. Förordningen innebär en skärpning av hur personuppgifter får behandlas. Läs om hur vi behandlar personuppgifter i vår personuppgiftspolicy här. Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss på brasvarme@tebab.com.

Artikel i Villa Aktuellt “Byt ut din gamla kamin”

Artikel i Villa Aktuell – “Byt ut din gamla kamin – Moderna braskaminer skonar miljön och sänker  husets uppvärmningskostnad” (mars

Ny norsk forskningsrapport om vedeldning i Bergen

En ny norsk forskningsrapport visar att borttagande av gamla vedspisar har stor effekt för att minska problem med luftföroreningar i