Svenska Brasvärmeföreningens personuppgiftspolicy

Svenska Brasvärmeföreningen värnar om personlig integritet och vill skydda personuppgifter på bästa sätt. Den nya Dataskyddsförordningen (GDPR) börjar gälla den 25 maj och ersätter personuppgiftslagen. Förordningen innebär en skärpning av hur personuppgifter får behandlas. Läs om hur vi behandlar personuppgifter i vår personuppgiftspolicy här. Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss på brasvarme@tebab.com.

Brasvärmeföreningen: Bra att problemen med föråldrad eldningsteknik uppmärksammas

Umeå Universitet lyfter i en uppmärksammad studie om åldrande, minne och demens att vedeldning kan vara en lika stor risk

Svenska Brasvärmeföreningens personuppgiftspolicy

Förlängd övergångsperiod för reglerna för byggnader med rumsvärmare